یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
صنعت و دانشگاه یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۳۰:۴۵

باهدف پیشبرد اهداف قراردادهای مطالعاتی بالادستی
انتظارات متقابل دانشگاه‌ها و صنعت نفت تشریح شد

باشگاه خبری فراساحل: معاون وزیر نفت عنوان کرد: در همایش صنعت نفت دانش بنیان، تبلور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، انتظارات متقابل دانشگاه‌ها و صنعت نفت مطرح شد و صنعت نفت، خواست‌های دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را بررسی می‌کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، رکن‌الدین جوادی شامگاه امروز، (شنبه، ٢٨ فروردین ماه) در پنل جمع‌بندی «صنعت نفت دانش بنیان، تبلور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» با بیان این مطلب افزود: فرهنگ انجام کار مشترک درازمدت بین کارفرما و دانشگاه‌ها نیاز به زمان دارد و باید فی‌مابین دوطرف به بلوغ کافی برسد.

وی عنوان کرد: دانشگاه‌ها درخواست دارند که سطح انتظارات صنعت نفت از آنها متناسب با توانمندی‌های موجود آنها باشد و فرصتی ایجاد شود که بتوانند به بلوغ مورد نظر برسند. به گفته وی، دانشگاه‌ها خواستار تسریع گردش کار در مجموعه وزارت نفت و اعتماد متقابل شده‌اند؛ همچنین درخواست سازوکار مالی مشخصی دارند و این که با متولیان مرتبطی سروکار نداشته باشند و مرکزیت مشخصی آنان را تمشیت کند. جوادی در پایان گفت: نگرانی‌هایی که در صنعت نفت است به دلیل پیچیدگی‌های میدان‌های نفت و گاز بوده و انتظاراتی که به واسطه این فرصت ارزشمند برای موسسات علمی فراهم شده، زمینه مناسبی را برای ارتقای آنها فراهم می‌کند و ثمربخشی این فعالیت‌های مشترک، نیازمند فرهنگسازی متقابل است.



  کد خبر : 1490
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :